Колеги някой знае ли къде се намира релето на вентилаторите на радиатора? или са 2 за 1 и 2 степен? и въобще някой има ли схема на релета и бушони за 145 1.6 бохер?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира релето....
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщениеКолеги някой знае ли къде се намира релето на вентилаторите на радиатора? или са 2 за 1 и 2 степен? и въобще някой има ли схема на релета и бушони за 145 1.6 бохер?
Виж тук_____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
-
Какъв ти е точно проблема колега?
Не ти включва 1-вата степен на перката ли?
При мене се беше скапал резистора на вентилатора.
Намира се в горния ляв ъгъл на вентилатора там където се включват буксите на вентилатора.
Това е най честия проблем този резистор 4есто се скапва.При теб може да е евтин, за моята 156-ца ми искаха 180лв, но проблема се решава с една жичка на двете букси и готово.
На самия резистор е написано колко ома е.
Last edited by alfetko; d.m.y г., 23:43.
Comment
-
Значи Колега ти си дизел, при мен тази кутийка не е там първо, второ вътре има други релета и бушони.
Резисторът ми е нов, питам къде е релето на 1.6 боксер? или релетата?
сега ще изчета цялата тема, но при бензин дизел, боксер, твин спарк, различни кубатури, тези джаджи са на абсолютно различни места
МерсиAlfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%E5%F0%EA%E8
ПП
alfetko, твоя проблем с резистора се оправя за 2лв в оригиналното си състояние.точка
Comment
-
Колега колев, да разбирам ли, че и ддвете релета за 1 и 2 степен са в няква друга кутия под акумулатора? защо се маха акумулатора?
Значи при мен има една черна кутия с 2 релета и 3 бушона м/у акумулатора и спирачната течност. тези релета са за нещо друго - не знам за какво.
Вътре в купето дясно долу под волана е кутията с бушони и релета, където уж трябва да е 99 и 100 реле и бушон за вентилаторите.
ПОМОЩ)) Къде са и какъв цвят, крачета?
Благодаря предварителноAlfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
да, имам климатик. Значи горе вдясно до акумулатора е черна кутийка с други релета, а като го махна, долу вдясно е правилната. И там кое е за 1ва, кое за 2ра? черни ли са?
В момента не ми работи 1 степен, всичко съм проверил, водна помпа, термостат, датчик, реостатът го мерих, градуси, абе всико е ок, просто релето пуска 2 степен и не пуска първаAlfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
еййййй, глупости приказвам,на таблото до акумулатора са релето за 2-ра степен и за принудително включване на 1-ва степен при работещ климатик.
за 1-ва степен е вътре на таблото с бушоните.тук на 53-та страница
http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...onditioner.PDF
l99a е релето
а термо бушона на резистора провери ли го дали не е прекъснал. ей това в кръгчето е
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=24909&page=2точка
Comment
-
А именно, мерси много колега Колев
релето за 2-ра степен и за принудително включване на 1-ва степен при работещ климатик - тва работи;
резисторът работи, термобушонЧЕТО му също.
Аз затова пускам такава тема, щото търся конкретно нещо
Сега остава да разгадая разликата между табло А, Б и Ц.......... МерсиAlfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
Колеги, схемата на бушоните и релетата се оказа А. Смених релето на вентилатора с това на шинедаха(едно до друго и двете по 30А) и никакъв ефект, пак няма първа степен, колата пак прегря... шибедаха си работи, значи съм заменил две работещи релета, нали?
Сега въпросите са:
Със сигурност ли релето в купето е за 1 степен, а не това до акумулатора? Кое от всичките до акумулатора е това за вентилатора?
Резисторът за всеки случай го вързах на късо - моята логика е, че така трябва непрекъснато да работи 1 степен, ама не....Вдига около 100 градуса, завърта 2 степен за малко и тва е.. съответно в задръстване прегрява, тъй като 2 степен завърта за малко. Какъв е този термоключ с климатика, не мога ли просто да си изкарам един ключ, който принудително да пуска първа степен, сиреч да си я пускам ръчно?????Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщениеКолеги, схемата на бушоните и релетата се оказа А. Смених релето на вентилатора с това на шинедаха(едно до друго и двете по 30А) и никакъв ефект, пак няма първа степен, колата пак прегря... шибедаха си работи, значи съм заменил две работещи релета, нали?
Сега въпросите са:
Със сигурност ли релето в купето е за 1 степен, а не това до акумулатора? Кое от всичките до акумулатора е това за вентилатора?
Резисторът за всеки случай го вързах на късо - моята логика е, че така трябва непрекъснато да работи 1 степен, ама не....Вдига около 100 градуса, завърта 2 степен за малко и тва е.. съответно в задръстване прегрява, тъй като 2 степен завърта за малко. Какъв е този термоключ с климатика, не мога ли просто да си изкарам един ключ, който принудително да пуска първа степен, сиреч да си я пускам ръчно?????_____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
Comment